آموزش نصب سقف کاذب شبکه ای
نوشته شده توسط : کیش مند

http://www.gst-ceiling.com

سقف کاذب شبکه ای از اتصال سازه های سپری کلیک با فواصل60*60 , 30*30 و 30*60 ایجاد می شوند که می توان انواع پی وی سی , انواع تایل و انواع طلق را بطور ترکیبی در آن بکار برد.
سازه سقف کاذب شبکه ای از سپری T3600 , T60 ,نبشی گالوانیزه و اتصالات آویز تشکیل شده است.
از ویژگی های سقف کاذب تایل می توان به سهولت در نصب آن و امکان تعویض تایل و دسترسی آسان به فضای بالای سقف اشاره نمود.
اجرای سقف کاذب شبکه ای:

بعد از تصمیم گیری در مورد محل قرار گیری تایل ها و اندازه گیری دقیق نبشی های گالوانیزه دورتادور دیوار در ارتفاعی دلخواه نصب می شوند.معمولا برای نصب نبشی های سقف کاذب با توجه به جنس دیوار از رول پلاک,میخ پرچ برای دیوارهای پوشیده شده از انواع سرامیک و کاشی,میخ چاشنی برای دیوارهای بتنی بکار برده می شود.
پس از نصب نبشی ها آویزها با توجه به محل قرارگیری سپری ها نصب می شوند.در صورتیکه میان سقف کاذب و سقف اصلی بیش از یک متر باشد برای نصب آویزها لازم است ابتدا شبکه ای فلزی نصب گردد و سپس آویزها به آن متصل شوند.
با نصب آویزها و مطمئن شدن از استحکام آنها می توان طبق نقشه های اولیه سازه ها را نصب کرده . پس از تراز نمودن سازه ها, روشنایی ها و تایلها را روی آن قرار داد.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:






:: موضوعات مرتبط: آموزش نصب سقف کاذب شبکه ای , ,
:: برچسب‌ها: سقف کاذب, سقف کاذب کناف, فروش سقف کاذب, اجراي سقف کاذب, سقف کاذب پي وي سي, سقف کاذب 60*60 کناف, توليدات سقف کاذب, مصالح سقف کاذب, سقف هاي کاذب, انواع سقف کاذب, قيمت سقف کاذب, عکس سقف کاذب,کناف, تايل, زيرسازي سقف کاذب, سپري سقف کاذب, توليد کننده سقف کاذب, سقف کاذب مشبک, سقف پي وي سي, ديوار کاذب, ديوار کاذب کناف, پانل سقف کاذب کناف ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: